[Fanda] Jak blokovat pritele u site Facebook

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 21:30:44 CEST 2012

Veru, ja tiež, ale neviem dokedy. Vôbec je zlé, že neexistuje normálna
alternatíva, ja narp kombinujem mirandu, the friendmail a mobilnú
verziu, na každom z toho sa dá robiť niečo celkom iné a dokopy som
schopný FB celkom schopne používať, ale ak si to porovnám napr s
twitterom, na ktorý mi stačí tween alebo easychirp tak je to úplne o
niečom clekom inom.