[Fanda] Jak blokovat pritele u site Facebook

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 2 20:52:39 CEST 2012

Zdravím, Zuzka,

Přesně tak, mobilní varianta v rámci NVDA je nejschůdnější alternativa ve vztahu k přístupu k Facebooku. Jinak ano, máte pravdu s rozdíly mezi blokováním a odstraněním, oni to tam dokonce i píšou, že mě daný přítel nebude moct vyhledat, ani já jeho, nicméně obyčejné odstranění tu není, prolezl jsem veškerá nastavení i podsekce, a nikde to není, mají to nedořešené.

Zatím zdravím a hezký den
ps: Chtěl jsem vyhodit jen těch pár lidí, co mě zaplevelovali zeď tuny her, co hrají apod. žádné animozity vůči nikomu:).

Tapin-radio coordinator
  Od: Zuzana Rojíková
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 2. srpna 2012 20:23
  Předmět: Re: [Fanda] Jak blokovat pritele u site Facebook

  Dobrý večer,
       snád by to mohlo fungovať i takto, ale nezabúdajte pri tomto
  rozlúčení s priateľom i nato, že tým keď ste ho okrem vyhodenia z
  priateľov aj zablokovali, dotyčný Vás nebude už schopný na facebooku
  nájsť/vyhľadať a je dosť možne, že aj vy jeho (v čom už som si menej
  istá) Teda tu  je taký mini rozdiel medzi blokovaním a odstránením. Ale
  nuž však, čo už môže byť lepšie na facebooku, ako rozlúčiť sa s otravným
  a neželaným priateľom. :)

  Veľa šťastia ešte pri časovej osi, ja ju už mám. Priateľ ju už skúšal s
  nvda, ale mobilná verzia bude asi ten najlepší facebookový variant pre
  čítače obrazovky.

  S pozdravom
  Zuzana

  --