[Fanda] Jak blokovat pritele u site Facebook

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 2 18:40:41 CEST 2012

Zdravím,

A jsem tu zpět znovu s mým přátelským takřka evergreenem, a řešení je velmi jednoduché, až nevtipné mě připadá v komparaci s tím, jak jsme to tu komplikovaně řešili. Po přihlášení na mobilní Facebook
http://m.facebook.com/
klikneme na odkaz "nastavení", poté na odkaz "správa blokovaných uživatelů/přátel" či tak nějak podobně, každopádně je to správa blokovaných... a zde do editačního pole vepíšeme celé jméno přítele, který se má zanedlouho stát naším nepřítelem, akorát že o tom ještě neví:).

Napíšeme tedy jeho/její jméno, odklikneme, a poté se objeví ještě jako přítel, s dalším odkazem "zablokovat?", což samozřejmě potvrdíme. Rázem máme o jednoho přítele méně:).

Snad tento přátelsky laděný návod pomohl:).

Hezký den
Vítek
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio