[Fanda] Nvda a zmeny ve Snapshotech

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 2 18:33:20 CEST 2012

Zdravím,

To byste chtěli příliš velký luxus, snapshoty jsou výhradně pro vývojáře, u kterých se předpokládá, že vládnou min. počítačovou angličtinou, čili bezplatné překlady změn jednotlivých snapshotů absolutně nepřichází v úvahu. Kdo umí anglicky, mrkne na web, ostatní mají smůlu, oprav, dodělávek, předělávek apod. je u jednotlivých snapů tolik, že by si musel jeden vyčlenit určitě přes půl hoďky denně ne-li více, aby to všechno stíhal, a nebyl to jen chvatný, orientační překlad. Navíc zamysleme se, kolik vyloženě lajků slepců z Čech a Slovače by tohle četlo? Určitě jen pár, protože vývojáři nemají problém s angličtinou, a pro ty tyhle snapy jsou především. Takže trošku zpět do reality, a nemyslím to teď nijak ve zlém.

Hezký den
Vítek

Tapin-radio coordinator
  Od: Ondrej Rosik
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 2. srpna 2012 18:14
  Předmět: Re: [Fanda] Nvda a zmeny ve Snapshotech

  No takto zmeny medzi konkrétnymi snapshotmi naozaj nie je zatiaľ možné
  zobraziť, môžete teda len porovnať ťčo bolo napr v snapshote z pondelka
  s tým, čo je v dnešnom. Zmeny sú na konci konkrétnej sekcie, takže sa to
  zatiaľ aspoň takto dá.

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6966 (20120314) __________

  http://www.eset.cz