[Fanda] Hra Operation black square.

Čtvrtek Srpen 2 18:29:51 CEST 2012

A Luci, nezapomeň si ze stránek www.dragonapps.org stáhnout i opravný
patch, znamená to že nejdřív nainstaluješ hru a potom přepíšeš soubory,
které najdeš v tom patchu (balíčku) do složky, kam se hra nainstaluje.
Většinou je to samozřejmě složka c:\program files\dragonapps\operation
black square a tam stačí nakopírovat ty složky z toho balíčku. S
pozdravem Jiří Stojaník.