[Fanda] práce se záložkami v sansa clip plus nebo clip zip

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:41:19 CEST 2012

Dobrý den.
Obracím se na majitele mp3 sansa s rockboxem.
Konkrétně na ty, kteří používají v přehrávači záložky.
Rád bych docílil situace, kdy něco poslouchám nahrávku pause zastavím
pak ji vypnu a dostanu dotaz vytvořit záložku.
Potvrdím a záložka se vytvoří a uloží do seznamu deseti používaných záložek.
Pak při pozdějším poslechuu si stejnou nahrávku vyberu a při jejím