[Fanda] Vyplnanie pdf formularov

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 10:07:49 CEST 2012

Ahoj,
neumí to uložit? Třeba sčítání lidí jsem zrovna dělal v Acrobat
Readeru, ale tam se muselo něco přiinstalovat, nějaký plugin, už si to
nepamatuju. Spíš záleží, zda je PDF uděláno tak, aby se dalo
elektronicky vyplňovat a nebo zda to je jen namalované a má se to
vytisknout a vyplnit.
Pokud bys mi to poslal, mohu Ti to zkusit převést Abbyy PDF
Transformerem do Wordu.
Miloš