[Fanda] dotaz, co to je kalibrace baterie, a jak se to dělá?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 09:38:03 CEST 2012

Z toho čo som čítal, tak buď to šupnúť do biosu, alebo do safe mode.
Tiež mám takú skúsenosť, teda u mňa, windows noťas uspal a potom
zapínacie tlačítko nespravilo nič, akoby baterka bola úplne vybitá, ja
si ale myslím, že nebola.