[Fanda] Hra Operation black square.

Středa Srpen 1 17:17:55 CEST 2012

Zdravím,
přesně tohle mě nakonec napadlo, takže druhý level jsem zvládl taky, ale
je další problém. Druhé kolo končí výtahem, do kterého když vejdu, tak
mám údajně najít člověka, kterého slyším než vejdu do 3. kola. Jenže
vždy při pohybu po mapě z ničeho nic záhadně zemřu. Co jsem četl
anglický popis, údajně celá místnost je v ohni, tak jestli mám na to
zabití toho člověka jenom určitý čas, těžko říct. Uvidíme, jestli na to
přijdu. A jinak, chce si to vzít a najít lepší zbraň, než takovoutu
klasickou defaultní, např. samopal, který střílí automaticky při držení
ctrl. Jinak by člověk neměl šanci, je jich tam tak přes 70. S pozdravem
Jiří Stojaník.