[Fanda] Hra Operation black square.

Středa Srpen 1 10:09:11 CEST 2012

Milí fandové,
nikdy jsem nějak moc hry nepařil, ale tahle střílačka mě celkem zaujala,
ale potřeboval bych poradit. Dostal jsem se v první misi na mapě úplně
nahoru, kde slyším zřejmě jakoby za dveřmi zvláštní robotický zvuk, když
ale se dostanu ke dveřím, dostanu se zřejmě do nějakého kola, kde je
úplné ticho a ani kroky nejsou slyšet. Kam v tomto kole dál? Pokud jste
někdo hru dohráli nebo jste se dostali někam dál, budu rád za radu, asi
na soukromo, ať nezatěžujeme tuto konferenci. Díky, s přátelským pozdravem
Jiří Stojaník.