[Fanda] Klavesove zkratky a dotyky pro win 8

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Srpen 1 09:07:18 CEST 2012

Pokud má trubicové vidění, tak u těchto sportů typu střelba, to je
výhoda. Když se podíváte na střelce, úmyslně si zalepují po stranách
oči, aby jim neutíkali stranou a mohli se soustředit jen na terč.
Miloš