[Fanda] Klavesove zkratky a dotyky pro win 8

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Středa Srpen 1 08:06:27 CEST 2012

Tak se shutdownem jsem problémy neměl, možná si to nějak blbě detekuje
acpi či co já vím, ale u mého latitude e6400 to funguje korektně.
Pravda je že režim spánku jsem zatím nezkoušel, tam by mohly být potíže
třeba s probouzením, ale jak říkám, nemám to vyzkoušené.