[Fanda] Nvda nová verze

ppartyka ppartyka na chello.cz
Středa Listopad 30 21:54:48 CET 2011

Ahoj Fandové,

mám hned několik dotazů týkající se Nvda a pak ještě s tím souvisí jeden dotaz na internet banking:

1. Onehdy tu někdo zmiňoval, že je nová verze Nvda, tedy jedná se o verzi 11.3? Umí tato verze případně pracovat i s prohlížečem Goggle chrome?

2. U internet bankovnictví jsem narazil na problémy při zadávání u banky Zuno. Mají v aplikaci zvláštně řešené rolovací seznamy, není to ani ten výběr, který se třeba Nvda nebo Jawsem vybere mezerníkem a v klidu pak příslušná položka nalistuje. Není to ani ten, co známe ze stránek zvukové knihovny, kdy se určitá volba v seznamu vybere a potom se hned znovu načtou stránky. U tohoto neobvyklého rolovacího seznamu to hlásí tři tečky a při posunu o řádek níž to hlásí "java script". S klávesnicí si neškrtnu. Pravda, testoval jsem jenom s Nvda a Jawsem verzí 9, v prohlížečích pak v IE verzích 7 a 8, případně na dalších počítačích.

Jestli někoho z vás napadá řešení jak s tím naložit než začnu zkoušet další odečítače a další prohlížeče ...

P.P.