[Fanda] skripty pro skype3,8

Středa Listopad 30 19:24:03 CET 2011

Dobré odpoledne,

děkuji za připomenutí. Nové instalace českých JAWS skriptů pro Skype
jsou k dispozici na následujících adresách:

Skype 3.8: http://www.galop.cz/download/jxskype38cs08.exe

Skype 4.2: http://www.galop.cz/download/jxskype42cs08.exe

Skype 5.x: http://www.galop.cz/download/jxskype52cs08.exe

Máte-li v počítači více verzí JAWSu, je při instalaci skriptu vždy
třeba v rozbalovacím seznamu vybrat, do které verze JAWSu má být
skript nainstalován. Chcete-li skript nainstalovat do více verzí, je
nutné instalaci spustit opakovaně. Připomínám, že základní instalace
českého JAWSu již skripty pro Skype obsahuje, čili dodatečnou
instalaci skriptů je zapotřebí provést pouze tehdy, používáte-li jinou
verzi Skype, než je ve Vaší verzi JAWSu obsažena. Verzi aktuálně
používaného skiptu pro Skype zjistíte klávesovou zkratkou Insert+Q
(inzert kvé), vyvolanou v prostředí Skype.

Hezký den.

Michal Jungmann