[Fanda] nova verze text to mp3

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 30 13:15:27 CET 2011

Zdravím,

Mohu jen potvrdit, Inno Setup používáme na Tapin-radio též, vše přístupné z klávesnice, takže se s doporučením rovněž připojuji.

Tapin-radio coordinator
  Od: Petr Řehák
  Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Odesláno: 30. listopadu 2011 12:58
  Předmět: Re: [Fanda] nova verze text to mp3

  Zdravím,

  pro tyto účely používám open source program Inno Setup. Píšou se tam
  instalační skripty, ale k dispozici je tuším i nějaký nástroj, kde se
  instalace dá vytvořit trochu víc interaktivně, zrovna tak je tam ale dost
  ukázkových skriptů a bohatá dokumentace, takže jsem velmi spokojený,
  podporuje všechny aktuální operační systémy, Unicode a vícejazyčná podpora v
  instalátoru včetně češtiny samozřejmostí, velice dobře komprimuje, obsahuje
  variantu jazyka Pascal pro psaní nástavbových skriptů pro doplnění
  funkčnosti... Možná existuje i čeština k vývojovému prostředí, já ale
  provozuji v angličtině. Přístupnost vývojového prostředí je výborná.

  S pozdravem,

  Petr Řehák¨