[Fanda] nova verze text to mp3

Petr Řehák peer.gustavsson na gmail.com
Středa Listopad 30 12:58:29 CET 2011

Zdravím,

pro tyto účely používám open source program Inno Setup. Píšou se tam
instalační skripty, ale k dispozici je tuším i nějaký nástroj, kde se
instalace dá vytvořit trochu víc interaktivně, zrovna tak je tam ale dost
ukázkových skriptů a bohatá dokumentace, takže jsem velmi spokojený,
podporuje všechny aktuální operační systémy, Unicode a vícejazyčná podpora v
instalátoru včetně češtiny samozřejmostí, velice dobře komprimuje, obsahuje
variantu jazyka Pascal pro psaní nástavbových skriptů pro doplnění
funkčnosti... Možná existuje i čeština k vývojovému prostředí, já ale
provozuji v angličtině. Přístupnost vývojového prostředí je výborná.

S pozdravem,

Petr Řehák¨