[Fanda] Flashová kontrola věku na webech

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Listopad 30 11:03:08 CET 2011

Ahoj,
v aktuální Nule a jedničce byl příspěvek, že flash od Adobe nebude
pokračovat - alespoň ne pro mobilní zařízení IPod a podobně - všechny
ty animace by měly být zajišťovány do budoucna Html 5. Miloš