[Fanda] nova verze text to mp3

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Listopad 30 08:22:27 CET 2011

Zdravím, u Windows 7 bych se oprostil od používání složky Program Files.
Tu systém chápe jako systémově chráněnou a zkopírovat do ní cokoliv je
nutné jen jako Administrator. Programy, které pracují s daty by s nimi
tedy neměli pracovat ve složce Program Files. Nejlepší by bylo, kdyby
byl Text to MP3 v Rootu a i do ní pak ukládal wavy a mp3. Mirek