[Fanda] nova verze text to mp3

Jiří Hladiš hladis na braillnet.cz
Středa Listopad 30 07:40:40 CET 2011

Zdravím,
tak jsem program taky vyzkoušel, samozřejmě, že novou verzi. Zkoušel
jsem to pod win7. Po instalaci se systém ptal, zda je program
nainstalovaný správně, či opakovat instalaci s doporučeným nastavením.
Dal jsem opakovat instalaci. Totéž se stalo, když jsem zvolil nastavení
hlasu z texttomp3. Systém se ptal, zda-li ovládací panel pracoval
správně. Když jsem převedl knihu o délce 260 kb, zadal jsem
přednastavené dělení, což je po 10 minutách, program vytvořil 2 soubory.
Předpokládám, že to asi střihnul na půl. Ve vlc playeru nevím, jak
vyčíst délku stopy.

Takže tak.

Jirka