[Fanda] Vytvoreni uziv. jmena na Facebooku

Vítek tapin na wo.cz
Středa Listopad 30 00:21:03 CET 2011

Zdravím,

Kamarádovi jsem chtěl rozběhat Facebook na Jabberu, ale ejhle, selhávám na vytvoření uživ. jména, bez kterého to logicky nejde.

m.facebook.com, zde profil/informace/vytvořit uživ. jméno, a zde je psáno:

Před nastavení uživatelského jména ověřte svůj účet.
Provedení této akce vyžaduje, abyste měli mobilní telefon, který umožňuje příjem zpráv SMS.

načež je zde tlačítko
Zde můžete provést ověření pomocí mobilního telefonu.

Ptám se tedy,je nějaká možnost provedení této akce bez nutnosti použití mobilního telefonu? Je to dost pakárna tahle možnost, samotného by mě to štvalo:).

Za veškeré rady předem mnohokrát díky

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio