[Fanda] nova verze text to mp3

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Listopad 29 23:56:49 CET 2011

Nerobte si starosti, pod win7 všeličo funguje úplne ináč, takže môžeme
zase špekulovať a laborovať, aby sme sa nenudili, asi by Microsoftu ruky
upadli, kebyže systém pokaždé neprerába, ale vylepšuje.... Napr. v
Dspeechu prestala fungovať dávková konverze a Dspeech pre sapi4
nefunguje vôbec. Jo a ani Eliška pod sapi 4 neprehovorí, teda aspoň mne
nie - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby