[Fanda] Windows 7 64 bit, NVDA a free vypalovaci program

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Listopad 29 19:26:20 CET 2011

Na mém notebooku nebyl schopný korektně vypálit filmové DVD. Ve stolním
přehrávači se nedalo pustit, psal mi, neznámý formát disku. Nero je vždy
spolehlivé a k takovým věcem nedochází. M.