[Fanda] Flashová kontrola věku na webech

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Listopad 29 15:51:38 CET 2011

Vážení,
asi si někteří vzpomenete, že jsem tu dával odkaz na stránky piva
Master, kde byla naprosto nemožná bariéra v podobě flashové kontroly
věku návštěvníka.
Dnes mi to nedalo a webmasterům jsem poslal zdvořilý e-mail i s odkazy
na projekt Blind Friendly, přičemž jsem během pár desítek minut dostal
promptní a velice vstřícnou odpověď, kde přislíbili úpravy.
Ale o tom mluvit nechci - doporučili mi dočasně vypnout flash s tím, že
onen agecheck zmizí, což mě upřímně vůbec nenapadlo.
Zakázal jsem tedy Shockwave v IE9 a skutečně se tam potom objevil
rozbalovací seznam, kde šlo datum narození vybrat.
Dávám to sem proto, že jsem tu mluvil o nepřekonatelné bariéře.
Nepřekonatelná tedy není, ale je to takové krkolomné řešení a takový web
potom právě bezbariérově nevypadá.
Zdraví Martin.