[Fanda] Upravene distribucie Linuxu pre slepcov

Martin Baláž likvid1983xy na seznam.cz
Pondělí Listopad 28 20:46:06 CET 2011

můžete také mrknout na

http://vinux-likvid.blogspot.com

instalace festivalu je slušně popsaná na webu freebsoftu.

no je to  nějak takto:

instalace festivalu
1. v terminálu zadejte následující příkazy:
		"sudo apt-get install festival festival-freebsoft-utils"
2.
  sudo apt-get install festival-czech festvox-czech-ph
3.
	sudo install /usr/share/doc/festival/examples/festival.init
/etc/init.d/festival
4.
sudo wget
http://live.freebsoft.org/ubuntu-festival/attachments/festival.default
-O /etc/default/festival
5.
sudo wget
http://live.freebsoft.org/ubuntu-festival/attachments/festival.scm -O
/etc/festival.scm
6.
sudo update-rc.d festival defaults
		sudo /etc/init.d/festival start
nové české hlasy
sudo add-apt-repository ppa:dusek/voice-czech
sudo apt-get update
sudo apt-get install festvox-czech-{krb,dita,machac}

*Martin

http://nvda.venik.org