[Fanda] Upravene distribucie Linuxu pre slepcov

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pondělí Listopad 28 13:46:41 CET 2011

Ahoj,
existuje vinux:
http://vinuxproject.org
To je distribuce založená na ubuntu upravená na míru pro nás, více se
můžeš dočíst taky na
http://vojtapolasek.eu
Bohužel, na live médiích myslím festival není, musel by sis jej
doinstalovat. Mě se ho zatím s orcou rozchodit nepovedlo, ale je pravda,
že jsem se o to moc nesnažil, já jsem s espeakem spokojený. Ale někomu
se to tu už tuším povedlo a nemělo by to být těžké, zrovna se na to mrknu.
Vojta