[Fanda] nova verze text to mp3

Jiří Fenz fenzik na seznam.cz
Neděle Listopad 27 22:33:49 CET 2011

Zdravím na Fandovi,
po dlouhé době jsem našel trochu času zapracovat na programu Text to mp3 a výsledek
vám předkládám k otestování.
Zajímalo by mě hlavně jak se bude program chovat pod windows 7. To, že nepůjde zástupce
na nastavení hlasu je mi známo, řešení zahrnu do této  verze.
Nicméně bych rád věděl, zda funguje korektně minimalizace na pozadí a samozřejmě
hlavně samotný převod.
Takže máte-li čas a náladu, vyzkoušejte tuto verzi a dejte mi (nejlépe soukromě)
vědět co a jak aby program co nejdříve korektně fungoval i pod Windows 7. Pod windows
xp by mělo vše fungovat jak má, nicméně v případě problémů, návrhů na vylepšení a
podobně mě rovněž kontaktujte.
Program je ke stažení na odkazu:http://fenzik.wz.cz/download/text2mp3_1.7_sapi5.exe
a kontaktovat mě můžete na mailu
jiri.fenz na tiscali.cz
Všechny vás zdraví a mnoho úspěšně převedených knih přeje
Jiří Fenz