[Fanda] Supraphon prodává hudbu ve FLAC!

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Listopad 27 22:36:47 CET 2011

Ahoj,
já včera také nakupoval, prováděl jsem platbu přes t-mobile, pravda,
dělal jsem to v IE9 s Jawsem 12 a naprosto bez problémů, za chvilku bylo
hotovo a titul jsem vesele tahal.
Martin.