[Fanda] Supraphon prodává hudbu ve FLAC!

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Neděle Listopad 27 22:00:30 CET 2011

Dobrý večer.
Pokud se to stane tak stačí jít do historie a tam to prostě zopakovat
dokud to nepůjde zaplatit přes ten mobil.
Mluvím o platbě přes mobil za pomoci počítače tam to zaplatit přes mobil
jde tak, že se platba odečte z účtování za paušál.
Platba z kreditní karty bez pomoci zraku skoro nejde je to přesměrované
na moneybookers a z běěžného účtu to jde ale nabíjí se tzv kredit takže
tam to trochu dýl trvá zatím to nemám odzkoušené.

Zdenek