[Fanda] Supraphon prodává hudbu ve FLAC!

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Neděle Listopad 27 21:53:08 CET 2011

Zdravím, já jsem se s placením nehla, prostě mi vypršel čas, než jsem tu
sms-ku stačila napsat do políčka, a z účtu se mi platit nechce, takže, zatím
nic, ale snad se to časem nějak upraví.
Hezký den
     Mirka
----- Původní zpráva -----
Od: "ppartyka" <ppartyka na chello.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 27. listopadu 2011 18:51
Předmět: Re: [Fanda] Supraphon prodává hudbu ve FLAC!

Ahoj, prováděl jsem jednu platbu na Supraphon a musím říct, že z
uživatelského hlediska pro nevidomé nic moc, přesněji řečeno mám na mysli
způsob platby přes mobil. Posílal jsem z O2 čísla, sms s odkazem se
přihlašovala k internetu, mobile speak (verze 3.8) ten úplně zmlknul, pak se
objevila v nákupním koši hláška, že platba je zrušena, přitom na mobilu jsme
potvrdili platbu a odečtení kreditu.

Asi za půl hodiny se teprve objevila pložka ke stažení vybraného titulu.
Proces jsem psal i na technickou kontrolu. Takže tyto platby dobrý, ale
raději k ruce někoho koukavého, pokud náhodou někdo z vás nemá rozumný
postup jak na to opravdu bez zraku, z kreditní karty platit, to se mně
opravedu nechce.

P.P.