[Fanda] Nevidomí a sociální síť twitter, návod pro začátečníky

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Neděle Listopad 27 18:04:10 CET 2011

Zdravím,

Mimo bitter existuje také twitterovský pagin do Mirandy. S Twittrem se
páruje stejně jako twittermonger.

Jediné co je třeba udělat při instalaci je
Obsah zabalených složek nakopírovat do mirandy. Stejně jako, když si do
mirandy dáváte facebook.

ˇčlánek byl moc pěknej.

Honza
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele pavelondra na seznam.cz
Odesláno: 26. listopadu 2011 15:51
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Nevidomí a sociální síť twitter, návod pro začátečníky

Qube neznam
Modyfikace zkratek mi bohuzel nefunguje.
De o to, ze existoval klient qwitter, ten vyvijet prestali a prevzal to ekdo
jiny a udelal z toho twitmonger, v pozdejsi verzi by tedy modyfikace zas
fungovat mely.
Pavel