[Fanda] Orientace na Badoo.com - ach jo... / googleplus - achjo....

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Neděle Listopad 27 17:36:27 CET 2011

Zdravím,
Debata na přístupnost soc sítě Badoo mne inspirovala k  dotazu.

Řeším obdobný problém na sociální síti Google plus. Nechytám se tam ani s
Jawsem 12 ani s Nvda 2011.2.

Nevíte zda tedy existuje alespoň nějaký pagin do mirandy na zpřístupnění
google plus?

Děkuji za Inko.

Pěkný zbytek víkendu

Honza
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Vítek
Odesláno: 27. listopadu 2011 8:26
Komu: Konference - Fanda
Předmět: [Fanda] Orientace na Badoo.com - ach jo...

Zdravím,

Jedna nevidomá kamarádka na mě směrovala dotaz, jakým způsobem se orientovat
na soc. síti badoo.com. Já sám bych tam nikdy nevlezl, stačí mě Facebook a
Twitter, nicméně po vytvoření jejího účtu jsem se přihlásil, věci jako
profil, vyplnění atd. je v pohodě, to je jako všude jinde, nicméně jakým
způsobem se zde má nevidomý uživatel zorientovat, mám-li např. 2 zprávy?

Kliknu na odkaz 2zprávy, zde "h" na nadpis zprávy, jdu šipkou dolů a mám zde
třeba

Leona, 24, Praha - aktivní odkaz
povídat si - rovněž aktivní odkaz

A co s tím? Kliknu např. na ten první odkaz Leona, tak se mě otevře jen
profil s ní, ale jak navázat konverzaci?

Je vůbec online chat v rámci Badoo blind-friendly? Jak mám konverzaci začít?
Jak mám přidat přátele, to nejdříve najdu podle jména někoho, otevřu jeho
profil, ale zde nic jako přidat atd. není.

Prostě stačil by mě takový všeobecný popis základních navigačních prvků, jak
se zde orientovat. Koukám ale na to, a byť jsem byl striktně proti tomů, to
Badoo zase není vyloženě tak špatné, možná bych si to dal taky třeba časem
:o) Začíná to se mnou jít z kopce... Laboroval jsem s tím přes cca hodinu, a
na výše položené dotazy prostě nemohu přijít, sem píšu pouze v případech,
když už fakt nevím, jak dál.

Browser Mozilla Firefox, odečítač NVDA, ale snad to pro základní orientaci
není tak důležité...

Klidně pište i soukromně na
tapin na wo.cz

moc díky za jakoukoli radu.