[Fanda] Orientace na Badoo.com - ach jo...

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Listopad 27 08:25:38 CET 2011

Zdravím,

Jedna nevidomá kamarádka na mě směrovala dotaz, jakým způsobem se orientovat na soc. síti badoo.com. Já sám bych tam nikdy nevlezl, stačí mě Facebook a Twitter, nicméně po vytvoření jejího účtu jsem se přihlásil, věci jako profil, vyplnění atd. je v pohodě, to je jako všude jinde, nicméně jakým způsobem se zde má nevidomý uživatel zorientovat, mám-li např. 2 zprávy?

Kliknu na odkaz 2zprávy, zde "h" na nadpis zprávy, jdu šipkou dolů a mám zde třeba

Leona, 24, Praha - aktivní odkaz
povídat si - rovněž aktivní odkaz

A co s tím? Kliknu např. na ten první odkaz Leona, tak se mě otevře jen profil s ní, ale jak navázat konverzaci?

Je vůbec online chat v rámci Badoo blind-friendly? Jak mám konverzaci začít? Jak mám přidat přátele, to nejdříve najdu podle jména někoho, otevřu jeho profil, ale zde nic jako přidat atd. není.

Prostě stačil by mě takový všeobecný popis základních navigačních prvků, jak se zde orientovat. Koukám ale na to, a byť jsem byl striktně proti tomů, to Badoo zase není vyloženě tak špatné, možná bych si to dal taky třeba časem :o) Začíná to se mnou jít z kopce... Laboroval jsem s tím přes cca hodinu, a na výše položené dotazy prostě nemohu přijít, sem píšu pouze v případech, když už fakt nevím, jak dál.

Browser Mozilla Firefox, odečítač NVDA, ale snad to pro základní orientaci není tak důležité...

Klidně pište i soukromně na
tapin na wo.cz

moc díky za jakoukoli radu.
Vítek