[Fanda] ještě jednou blogy

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Sobota Listopad 26 16:51:23 CET 2011

                 Ahoj,
píši tuto zprávu naposledy, protože tanten odkaz byl špatně odeslaný, tak jste ho možná mnozí přeskočili.
Takže na stránce
Jarmilarecepty.blog.cz

Jsou recepty, staré, ale to nevadí. A já se ptám.

Jak se na stránkách

www.blog.cz

dostanu na blogy, které obsahují recepty. Může tam být i něco víc, ale prostě ty, které ty recepty obsahují. Abych nemusela prohlížet všechny blogy. Je jich založených hodně, tak jak se  dostat k těm, které ty recepty obsahují. Hledat: co do tohoto políčka mám zadat? Vaření, recepty, nebo jídlo, či jak to mám udělat, aby mi vylezly všechny s tématikou, kterou chci já.

Díky Jarka

Klidně soukromě pokud chcete. Já vypadám, jak blázen, si o mě možná pomyslíte.