[Fanda] prodám Nokii e7

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Sobota Listopad 26 16:49:32 CET 2011

Zdravím na konferenci,
nabízím k prodeji téměř novou Nokii e7.
Zakoupeno v létě u t-mobile, telefon funguje s nejnovější verzí
mobilespeaku.
Má 680 Mhz procesor, 16 GB vnitřního úložného prostoru, 256 MB RAM,
baterie při běžném používání vydrží kolem tří dnů.
Z dalších funkcí je možné využít např wifi, navigaci, pro slabozraké
uživatele by mohl být zajímavý i 8 mpix fotoaparát.
Součástí balení jsou špuntová sluchátka, redukce na hdmi pro připojení
telefonu k televizi a redukce pro připojení flashdisku ze kterého můžete
do telefonu přenášet data, funguje samozřejmě i naopak.
Do redukce se dají připojit i další usb zařízení, testoval jsem např. s
myší nebo klávesnicí a fungovalo to také výborně.

Telefon má dotykový display a výsuvnou qwerty klávesnici, na které se mi
mimochodem i jako nevidomému píše velmi komfortně.
  Cena bez mobilespeaku 8000 Kč,
Cena vč. mobilespeaku je 12500 Kč.
  Licence mobilespeaku není svázána s imei telefonu, čili bych svou
legální licenci převedl na tel. číslo, které by kupující uvedl.
Jako bonus ještě přidám bluetooth headset Nokia, taktéž téměř nepoužívaný.
Zájemci mne mohou kontaktovat na tel. čísle 732 264 282
Nebo na ICQ 166522051
Nebo na skype hammet.pb