[Fanda] Nevidomí a sociální síť twitter, návod pro začátečníky

pavelondra na seznam.cz pavelondra na seznam.cz
Sobota Listopad 26 15:51:06 CET 2011

Qube neznam
Modyfikace zkratek mi bohuzel nefunguje.
De o to, ze existoval klient qwitter, ten vyvijet prestali a prevzal to ekdo
jiny a udelal z toho twitmonger, v pozdejsi verzi by tedy modyfikace zas
fungovat mely.
Pavel

-----Původní zpráva-----
From: ondrej rosik
Sent: Saturday, November 26, 2011 3:07 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Nevidomí a sociální síť twitter, návod pro začátečníky

Dobrá práca, možno pár drobností
- existuje aj klient, ktorýs a volá tuším qube alebo tak  nejako, nevieš
niečo o tom, aký je rozdieľ medzi týmto klientom a Twittmongerom?
- spomínaš, že jedna skratka nefunguje, možno by som doplnil, že v tom
dialógu sa dajú skratky modifikovať a že celý ten návod k TM je pre
tých, ktorý vedia anglicky veľmi podrobný.