[Fanda] Nevidomí a sociální síť twitter, návod pro začátečníky

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Listopad 26 15:07:40 CET 2011

Dobrá práca, možno pár drobností
- existuje aj klient, ktorýs a volá tuším qube alebo tak  nejako, nevieš
niečo o tom, aký je rozdieľ medzi týmto klientom a Twittmongerom?
- spomínaš, že jedna skratka nefunguje, možno by som doplnil, že v tom
dialógu sa dajú skratky modifikovať a že celý ten návod k TM je pre
tých, ktorý vedia anglicky veľmi podrobný.