[Fanda] Nevidomí a sociální síť twitter, návod pro začátečníky

pavelondra na seznam.cz pavelondra na seznam.cz
Sobota Listopad 26 14:31:39 CET 2011

Dobré odpoledne vážení přátelé,
Jak jsem nedávno sliboval na konferenci Fanda, sepsal jsem rozsáhlý článek, pojednávající o sociální síti twitter, o tom, jak se na twitter zaregistrovat, jak jej obsluhovat s odečítačem, ale také o tom, jaká jsou základní pravidla na této síti.

Zrovna dnes mi bylo řečeno, že nevidomí píšící na twitter zajímavé zprávy mohou být ro ostatní zdrojem inspirace a alternativního nahlížení na svět, no přeberte si to sami.

Každopádně tuto zprávu zasílám i do konferencí jaws-l a mobily a prosím někoho, aby ji přeposlal i do dalších konferencí, hlavně asi Pavlač a Inpora, pokud ještě existují, už jsem je dlouho nekontroloval.
Odkaz na článek je zde:
http://t.co/TxtDpu6j

Prosím každého, kdo by měl jakýkoliv dotaz, ať mi jej píše soukromě na e-mail, icq či skype.

Tak se mějte a těším se na shledanou na twitteru  Pavel