[Fanda] Este raz - nazor na notebook

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Listopad 26 13:50:55 CET 2011

Ono je dnes problém noťas doporučiť, bo model, čo je dnes, zajtra tu byť
nemusí a napr. aj rada acer aspire od modelov s číslom 6 a vyššie bola
sprvoti spoľahlivým typom na multimediálny notebook, čo by vhodný pre
nás, už tomu tak nie je. Na mnohých kusoch je čím ďalej, tým väčší
touchpad na úkor klávesnice, tiež čím ďalej tým viac dotykových políčok,
tlačítok, videl som noťas s úplne dotykovou klávesnicou a displayom, no
zbohom, dúfam, že raz nebudú takéto všetky.
Darmo svet je čím ďalej tým grafickejší a preto musíš každý kus či už
počítača, alebo mikrovlnky najprv ošahať. Aj z toho dôvodu už majú i
niektoré netové obchody tzv. showroomy, čo sú veľké miestnosti kde si
môžeš ich produkty fyzicky vyskúšať. Začli tým operátory v nákupných
strediskách, kde mali telefóny na vyskúšanie a zapožičanie, potom Apple
v obchoďákoch a dnes už bežne má Samsung galériu v Póluse a potešila ma
včera Alza so svojim showroomom na Prievozskej. Teraz im to len síce
začína, ale tak do pól roka určite celý objekt zaplnia tovarom a bude to
paráda - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby