[Fanda] Este raz - nazor na notebook

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Listopad 26 13:06:47 CET 2011

Vidíš Laci ja som tak fixovaný na internetový nákup, že toto ma ver či
never nenapadlo :-). Pamätám si že keď som bol kupovať tohto starocha čo
tu mám, bol som si ho ošahať. Ináč ja nie som veľmi citlivý na takéto
veci ako je rozmiestnenie klávesov a pod. Možno že asus a6rp to má
dobré, vlastne som nemal ani veľmi možnosť porovnávať.
Asus má napr. funkčné klávesy natlačené nasebe, ale to mi je fuk.
Takisto nemá numerický blok, ovládam to cez fn+jkluio a pod a pohoda.