[Fanda] nevidomí a práce s webem

Karel Giebisch giebisch na seznam.cz
Sobota Listopad 26 10:54:37 CET 2011

Dobrý den, co se týče nevidomích a webových stránek, jde to, stačí mít
na to čas, trpělivost, buť skušenosti,jak říkal již Vojta, dobrý
redakční systém či kamaráda, který umí programovat..
Já takové štěstí měl. Jeden můj kámoš mi naprogramoval v php stránky
přesně podle mích představ i s administračním ovládáním, takže jsem
naprosto spokojen.

Nechcete-li si psát stránky ručně či zkoušet webzdarma.cz či hledat
redakční systémy, doporučuji si založit stránky na:
www.netstranky.cz

Skoro žádné grafické rozhraní, plně přístupné s jawsem.
Myslím, že ani žádný jiný odečítač by s tím neměl mít problém.

Na netstránkách můžete:
tvořit a zveřejňovat články, ankety, kontaktní formuláře, nahrávat
soubory, roztřídit si články do rubrik apod.

Myslím, že pro začátečníka je tato služba více než dostačující.

I když já žádný začátečník co se týče webových stránek nejsem, ovládám
základy html, což znamená, že bych si jednoduché stránky zvládl sepsat v
poznámkovém bloku ručně i sám, nezaujalo mě to. Zkoušel jsem to
několikrát, ale vždy při aktualizaci nějakých informací je třeba zásah
do kódu, což se mi nechce. Proto jsem zastáncem redakčních systémů či
naprogramovaných stránek přesně na míru i s admiistrací.

Pokud vás zajímají stránky, které mi stvořil ten kámoš, najdete je zde:
www.mark-petersvood.tk

S přáním pěkného dne Karel Giebisch.