[Fanda] Zalozeni stranky na Google

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Listopad 26 10:32:33 CET 2011

Zdravím,

S přihlédnutím ke zvýšení marketingového rozsahu zamýšlím založit web na Google, nicméně věc se jaksi nedaří. Nemáte s tímto někdo, prosím, nějaké zkušenosti?

http://sites.google.com/

Zde zvolím "Založit web", v dalším okně zvolím šablonu buďto prázdnou nebo class, název webu, umístění se doplní automaticky, motiv třeba poušť, západ slunce atd. prostě cokoli a opíšu kód z obrázku buďto přehráním popř. Webvisum, obojí správně. Nakonec znovu tlačítko "Založit web".

A zde se dostávám k problému, nic jiného tu nechtějí a přesto mě to pořád skáče zpět na daný výše popsaný dialog a prostě nejede přes to vlak. Dokonce jsem zlanařil i přítelku, i jí to dělá, já Firefox, ona IEčko, čili browserem to není. Poradí, prosím, někdo, co s tím? Zřejmě je v tom nějaký fígl/finta? Záležitost lze provádět samozřejmě v rámci vytvořeného účtu u Google/gmail.

Moc komukoli děkuji za rady

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio