[Fanda] RockboxUtility a ozvuceni do sansy e200

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 25 21:59:21 CET 2011

Zdravím,
dlouhodobě mám problém při aktualizaci rockboxu s vytvářením ozvučení.
Zřejmě nějaký problém s rocboxutilitovým encodérem. Alespoň je tam
jakési nastavení. položky se stáhnou a ozvučí do wav pak rekódují do
mp3. Z nich se pak vytvoří jeden soubor s příponou *.voice.
Probíhá/vypisuje kódování souborů, po něm bývá psáno čištění a
dokončeno. V těch mých případech je mezi těmito stavy ještě "kódování
přerušeno a kódování selhalo. Sem tam se ale věc nějak nahodile podaří,
alespoň v minulosti tomu tak bývalo. Nikdy jsem však nepřišel na příčinu
tohoto problému. Navíc, dělá to už kolik verzí rockboxutility. Ty
aktualizuji nějak průběžně. Nyní se to týká poslední verze RBU.
Nemíval/nemá někdo podobný problém?
Díky moc za příp. rady
Honza