[Fanda] Heslo k e-mailovemu uctu

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Listopad 25 21:48:28 CET 2011

Ozaj výborný program, navyše nižšie v tabuľke sú tam aj jazykové lokalizácie ak by niekto potreboval.
Peter

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Vítek
Sent: Friday, November 25, 2011 5:59 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Heslo k e-mailovemu uctu

Zdravím Michale ještě jednou,

Naprosto úžasná utilitka, nejen že není potřeba instalace, nabízejí i .zip distribuci, ale lze vyextrahovat hesla v jak programech se standardním polem s asterixi, tak i dokonce v IEčku. Program má i řešení v rámci commandlajny, v pohodě lze ale hesla uložit přes grafické GUI. Stačí otevřít BulletsPassView, poté požadovaný program popř. browser v rámci okna s polem s heslem, v BulletsPassView zvolit Refresh a v seznamu je heslo odhaleno. Absolutně blind-friendly aplikace.

Ještě jednou moc díky a hezký den
Vítek
Tapin-radio coordinator