[Fanda] Notebook - definitivne som sa rozhodol

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Listopad 25 18:58:23 CET 2011

Aha jasné. No vtip je vtom, že som nebol schopný nájsť konfiguráciu,
ktorá by mi úplne vyhovovala, najčastejšie som našiel skoro "dokonalý"
notebook, ale s 5400 otáčkovým diskom, no proste nenachádzam slov. Mám
už 5 rokov asus a6rp ap018, tým "ap" si nie som úplne istý. Ten má ako
numerický blok fn+písmenká jkl a pod. Bez problémov to používam. Takže
skrátka numerický blok som sa rozhodol oželieť. Alebo budem ešte hľadať
a nájdem 15.6", ktovie...