[Fanda] Notebook - definitivne som sa rozhodol

Pátek Listopad 25 18:44:23 CET 2011

> Ano toto mi je jasné. Nie je mi ale jasné prečo nato upozorňujete, len kvôli
> presnosti, alebo vidíte nejaký problém so 14" displejom?

Problém nikoliv, ale zkušenost mám takovou, že uživatelé preferují
spíše 15.6" modely, kde má klávesnice samostatný numerický blok, proto
mi přišlo vhodné upozornit na skutečnost, že na odkazované stránce
fotografie i část popisu nesedí vůči danému modelu. Osobně bych také
volil spíše 15.6" model s numerickým blokem, nebo -- pokud bych chtěl
upřednostnit mobilitu -- naopak model s displejem 13,3" či 12",
varianta 14" mi přijde "ani ryba, ani rak", ale každému se
pochopitelně může líbit něco jiného...

Hezký víkend.

Michal Jungmann