[Fanda] Problém se čtením stavů ve Skype vyřešen.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pátek Listopad 25 18:09:00 CET 2011

Dobrý podvečer přeji všem,

již jsem dnes obdržela tu knihovnu pro Winmonitor a již mi to krásně čte všechny stavy kontaktů jak na facebooku, tak i na Skype. Jediné co Winmonitor nečte je, když mi někdo napíše z facebooku, tak to ten chat nepřečte. Jen to udělá příznačný zvuk pro Skype při přijímání chat zprávy, ale nepřečte jí to, ale jinak je to skvělé. Tak to píši jen proto, že již nikdo sem nemusí psát návody, jak sprovoznit čtení stavů kontaktů na Skype, jelikož mi to již funguje. Děkuji ještě jednou moc za pomoc a ochotu, Martina Ribárová.