[Fanda] Heslo k e-mailovemu uctu

Pátek Listopad 25 17:03:05 CET 2011

Dobré odpoledne Vítku,

v mezičase jsem našel něco lepšího než PantsOff, totiž prográmek
BulletsPassView který po spuštění vypíše do svého okna obsah všech
aktuálně zobrazených heslových polí, takže nemusíte nikde nic myšovat.
Stažení a popis viz

http://www.nirsoft.net/utils/bullets_password_view.html

Hezký den.

Michal Jungmann