[Fanda] Heslo k e-mailovemu uctu

Pátek Listopad 25 16:49:30 CET 2011

Dobré odpoledne Vítku,

pokud máte heslo uloženo v poštovním programu pod Windows, lze se k
němu obvykle dostat pomocí prográmku PantsOff či podobných, které
umožňují přečíst obsah heslových polí, zobrazených jinak jako ***
hvězdičky. Akorát nevím, jak je to s obsluhou těchto programů bez
zrakové kontroly, standardně se na označení heslového pole, které má
být odkryto, používá myš...

Hezký den.

Michal Jungmann