[Fanda] Heslo k e-mailovemu uctu

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Listopad 25 16:41:00 CET 2011

Zdravím,

Lze, prosím, nějak snadno rozšifrovat či zjistit heslo k e-mailovému účtu, které jsem úspěšně zapoměl? Kontrolní otázku a odpověď u Seznamu číslo korsetu mé prababičky za svobodna jsem taky zapoměl :D prostě není šance. K účtu se normálně dostávám v rámci e-mailového klienta, to je v pohodě, jen prostě nevím, jaké tam mám heslo, čili e-mailový klient je jediná šance, jak se k účtu dostat popř. přenesení exportovaného .iaf účtu do jiného, kompatibilního klienta. Jedná se o Windows Mail, nástupce OUtlook Express, ale programy pro OEčko, které by to možná uměli zde asi těžko půjdou.

Za jakýkoli návod či radu moc díky

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio