[Fanda] problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pátek Listopad 25 16:20:53 CET 2011

Dobré odpoledne,

omlouvám se, že to píši sem a ne na konferenci Oko, ale když zde tato
diskuze byla započata a pan Susčík zde napsal, chtěla bych se též prosím
zeptat, co mám dělat, když mám verzi Winmonitoru 2.0.19 a verzi Skype 5.5.20
nebo tak nějak s funkcí Facebook a též mi to vůbec neohlašuje ani stavy
kontaktů, tak ani jméno volajícího a to jsem se dívala do nastavení když
jsem stála v hlavním okně Skype, dala jsem kombinaci kláves CTRL+SHIFT+F12,
tam aplikace Skype ver 5.5 a tam jsem po rozbalení dala nastavení a vše je
zaškrtnuto, přesto mi to neohlašuje. Kde bych získala tu knihovnu pro Skype,
případně kde povolit přístup pro povolení Winmonitoru, aby četl ve Skype vše
co jsem zde napsala?

Děkuji moc předem za odpověď a přeji všem krásný a příjemný víkend. Martina
Ribárová.
----- Original Message -----
From: "Marek Susčík" <msuscik na acedesign.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 25, 2011 11:55 AM
Subject: Re: [Fanda]problém s nečtením kontaktů ve skype vyřešen

Dobrý den,

Jen doplním, že Winmonitor ve verzi 2.0.19 obsahuje ozvučení programu Skype
verze 5.5 a to včetně ohlašování změny stavů kontaktů, ohlašování jména
volajícího či příchozího chatu. Nefunkčnost ozvučení může být způsobena buď
nepovolením přístupu Winmonitoru k programu Skype a nebo chybějící či
nezaregistrovanou Skype knihovnou skype4com.
Pěkný den všem přeje

Marek Susčík